Kompanija Logistar je prepoznala skladišno poslovanje kao ključni izazov sa kojima se susreće većina kompanija na našem tržištu. Skladišta koja su ostala pri svojoj prvobitnoj nameni smeštaja robe, istovara i utovara su odavno u istoriji. U digitalnom svetu zahtevi se menjaju, postaju sve složeniji i kompleksniji. Neophodno je detaljno upoznati osnovno poslovanje svakog klijenta, približiti se i razumeti njegove potrebe i strateške ciljeve. Kompanija Logistar kao 3PL provajder je prepoznala i prihvatila promene i pozicionirala Skladište kao ključni deo logističkog lanca i dala mu vodeću ulogu u daljem razvoju.
Preduslov za to je konstantno učenje, preispitivanje i usavršavanje, a to je moguće uz jasnu metodologiju rada koja se zasniva na projektnom menadžmentu. Na taj način, kroz zajednički rad sa našim klijentima pažljivo planiramo i stvaramo rešenja koja su održiva sa jedne strane, ali i konfigurabilna sa druge strane u skladu sa budućim potrebama. Shvatamo da je svaki klijent jedinstven i drugačiji, sa svim svojim specifičnostima i potrebama i da jedno rešenje ne možemo da preslikamo i implementiramo više puta.
U savremenom svetu ubrzanog tehnološkog razvoja, kreativnost koju negujemo i održavamo je ključna investicija, a i najtraženiji resurs. Sve to omogućava naša opredeljenost na razvoj i inicijaciju sopstvenih kadrova. Jednostavno, iako je Skladište inertan sistem sa većinski izraženim statičkim karakteristikama, želimo da nas prepoznaju na tržištu upravo kroz fleksibilnost i prilagodljivost i tailor-made rešenjima. Sa druge strane, kao društveno odgovorna kompanija strogo kontrolišemo i zastupamo zdravlje i bezbednost na radu kao jedno od osnovnih poslovnih načela.
Upravo zbog činjenice da se procesi kontinuirano menjaju, usavršavaju, nophodno je raditi na tehnologiji koju često prate velika ulaganja. Realizovali smo ih uz pomoć snažnih partnera. To nam daje vetar u leđa i gura da probijamo i prelazimo granice i budemo uvek korak ispred svih.
Logistar upravlja sa 50.000 m2 zatvorenog skladišnog prostora, zatvorenog ambijentalnog tipa. Skladište je modernog dizajna i omogućava instalaciju različitih tehnologija između ostalih visokoregalnih paletnih sistema, mezanina i poličnih regala. Sistem poličnih regala je postavljen na 7.500m2 i u sebi sadrži 28.000 polica i konstruisan je kao podrška modernim sistemima za sortiranje. Pored toga, da bi integralnost usluga bila postignuta, pružamo i usluge dodatnih servisa (value added services) kao što je deklarisanje, pakovanje, prepakivanje, vakumiranje i sl. i na taj način zaokružujemo skladišne operacije za svoje klijente. Sve skladišne usluge prate savremena softverska rešenja i sistemi za upravljanje skladišnim procesima (WMS) koji su kompatibilni sa ERP-ovima naših klijenata sa kojima smo radili višestruke integracije u cilju olakšanja komunikacije i smanjenja grešaka.
Industrije
Od početka osnivanja, izabrali smo i specijalizirali se u Fashion biznisu. Skladišni procesi su organizovani u skladu sa specifičnostima logističkog lanca fashion garderobe, a to znači: jak sezonalitet, veliki broj učesnika u logističkom lancu, ogroman portfolio artikala i kratki rokovi. Jedina konstanta u ovoj industriji su promene, a mi nudimo poverenje.
Logistika velikih i malih kućnih aparata je logistički najzahtevnija sa aspekta prostora i zbog samog diverziteta prodajnih brendova. Postavili smo standarde sa najvećim retailerom tehnike na tržištu Srbije i ukrstili nekoliko skladišnih tehnologija kako bi zadovoljili njihovu kompleksnu prodajnu mrežu.
Zahvaljujući suprotno raspoređenim sezonama uspeli smo da ponudimo usluge i izgradimo poverenje sa proizvodnim kompanijama kao buffer skladište kako za njihove gotove proizvode, tako i za sirovine i polufabrikate. U situacijama gde klijent svoje poslovanje bazira na just in time strategiji, mi nalazimo svoje mesto i doprinosimo stabilizaciji procesa.
Kroz VAS usluge, sve dominantniji servis Logistara se pojavljuje E-commerce koja prožima različite industrije, a obuhvata prijem naloga za fizička lica, pakovanje robe, štampu propratne dokumentacije, isporuka na konačnu adresu, kao i kompleksne povratne tokove robe i informacija. Naši klijenti u svojim biznis planovima sve češće postavljaju kao neizostavni deo svog portfolija ovaj kanal prodaje i zahvaljujući jasnim procedurama i otvorenim pristupom shvataju važnost i delikatnost B2C logistike i na taj način zajedno činimo da kupovina od kuće postane svakodnevnica.